سكسي ساخن جدا محارم
القصة حقيقيه وحصلت معايا انا شخصيا وبجد
انا اسمي "امير" عندي 17 سنه وداخل تانيه ثانوي ، وامي عندها 39 سنه
وابويا عنده 45 سنه ، وامي عندها 3 اخوات ولاد ومفيش بنات ، خالي الاول
والاكبر اسمه "محمود" عنده 4 بنات الاولي اسمها "سارا" عندها 20 سنه وهي
رايحه تانيه كليه بس عليها جسم فاجر جدا يعني طيزها مدوره وحلوه وبزازها
طريه وناعمه والاخت التانيه اسمها "سهير" وعندها 18 سنه وشهور يعني وهي
رايحه اولي كليه ودي جسمها زي جسم "سارا" بس سارا اطعم منها واحلي في
ملامحها بس سهير ابيض من "سارا"* والاخت التالته اسمها "ساندرا" وعندها 17
سنه وهي قدي في السن ورايحين تانيه ثانوي مع بعض ودي اكتر صاحبه واخت ليا
وكل حاجه بينا مباحه يعني مفيش عيب بينا ده اتفاقنا واحلي جسم فيهم طيزها
كبيره ع واحده في سنها وبزازها مدورين وحلوين اووي والاخت الرابعه اسمها
"منار" ودي رايحه اولي ثانوي بس جسمها روعه وطيزها كبيره وحلوه اووي وانتوا
هتستغربوا انهم كلهم من سن واحد بس في الحقيقه هم زي كده وفرق الحمل بس م
بينهم المهم ندخل علي خالي التاني وهو اسمه "سعيد" وده معاه بنتين وولد بس
الولد اكبر واحد عنده 29 سنه اسمه "اشرف" وهو متجوز من "منال" تقريبآ ليهم
سنتين بس مخلفوش ابن المهم "منال" جسمها كيرفي يعني طيز كبيره مع بزاز اكبر
من المتوسط وجسمها متناصق مع حلاوتها وهي بصراحه مرسومه رسم والكل يتمني
يعيش مع واحده ينيكها طول م هو في البيت زيها ، والاخت الاولي اسمها "شروق"
وعندها 26 سنه وهي متجوزه ومعاها ولد صغير بيرضع لسه وهي عليها جسم ابن
وسخه يتاكل اكل وطيزها حلوه اووي وكبيره بس مش اوي اللي هي بتترج خفيف كدا
وبزازها جميلها ورجلها ملفوفه لف كمان وبيضه زي القشطه والاخت الاصغر اسمها
"اسراء" ودي عندها 20 سنه بس طيز وحلاوه انما ايه وهي طولها 162 سم تقريبا
وبزازها نار وحلاوه وهي صحبت واخت "سارا" جدا ومش بيخبوا علي بعض حاجه
لانهم من سن بعض اكيد وندخل علي خالي التالت وهو اسمه "مالك" عنده 30 سنه
ومتجوز من "اسماء" وعندها 26 سنه ومعاهم بنت ورايحه اولي حضانه بس امها اي
حد ينمناها من حللوه وطيزها بتترج بس مفهاش كرش طبعا واحنا* مفيش حد عندنا
فيه كرش خالص وبزازها كبار برضو وحلاوه وخالي" مالك "ساكن في بيت العيله هو
وخالي " محمود" وخالي "سعيد" مش ساكن في بيت العيله بس بيته جنبهم يعني 3
دقايق ويوصل لبيت العيله* .
عرفتكم بالعيله الحلوه ومحارمها ويلا ندل علي الموقف اللي غير حياتي ومن بدايه القصه
كنت قاعد انا و "ساندرا" بنذاكر عندهم في الشقه طبعا هي قدي في السن ومكنش
في الشقه حد غير سهير وفي الاوضه التانيه وقافله الباب عليها بس ساندرا
كانت لابسه بجامه ضيقه اووي من تحت عند طيزها يعني وطيزها هي كبيره وكدا
والبنطلون هيتفرتق وهي تروح وتاجي قدامي كأنها بتجيب حاجات يعني وكدا انا
زبري م استحملش وبقي زي الحصان وزبري انا كبير طبعا علي سني المهم معرفتش
اخبيه منها وهي بصت عليا وضحكت بصوت عالي وشرمطه في نفس الوقت ودار الحوار
التالي بيني انا و" ساندرا
صور سكس ، سكس ، سكس محارم ، سكس حيوانات ، قصص سكس ، سكسي ، تحميل سكس ، عرب نار ، سكس نسوانجي ، صور زب ، صور نيك .
انا : ايه يا سندرا بقيتي عروسه اهو وكبرتي
ساندرا : ايه يبابا انا حلوه اوي كدا يعني عشان بتاعك واقف عليا
انا : دا انتي تتاكلي اكل يابت
ساندرا : ايه ياعم شايفني تفاحهه وضحكت
انا : بصراحه عايزين نجوزوكي بقاا كبرتي وبعدين وضحكت
ساندرا : وطت صوتها وقالت مينفعش ابقي انا عروستك وقالتها بهيجان
انا : قربت عليها اكتر وبقينا جنب بعض ع طول وهمست في ودنها وقولتلها وانا
موافق روحت مقرب من شفايفها وتوهنا في بوسه طويله استمرت لدقايق بعدين
مسكت ايدها وحطيتها علي زبري وهي بدأت تدعك فيه وانا بمسك بزازها وبقفش
جامد فيهم وبقرص الحلمه عشان تسخن اكتر وبعدين بوستها وبدأنا بوس في بعض
لحد م قطعنا شفايف بعض وطلعت بزازها وبدأت ارضع فيهم وبعدين طلعت زبري
ودخلنا الاوضه بتاعتها وقفلنا الباب من جوه بالمفتاح ونزلنا بوس في بعض
وعملت معاها وضع 69 ولحست في كسها وهي تمص زبرى وكانت بتعرف تمص لانها كانت
تسمع سكس بس خفيف يعني المهم لحست كسها واعض زنبورها وتفيت في خرم طيزها
وبدأت افرش صباعي في طيزها وامص كسها عشان متحسش بوجع اووي يعني وبدأت ادخل
صباعي وادخل زبرى في بوقها اكتر عشان لو اتوجعت متفضحناش ودخلت عقله من
صباعي في طيزها لان طيزها كانت ديقه وخليت صباعي في طيزها لحد م خرمها
يتعود عليه وبعد لعب بالايد التانيه في كسها وزنبورها ولحس هي تمص في زبرى
خرمها بدأ يستجيب لصباعي واول م بدأت ادخل صباعي هي جابت عثلها في بقي
وبدأت اسمع صوت انفاسها اللي بقيت عاليه وبعدين دخلت صباعي كله وبدأت احرك
شمال ويمين وهي بتقول اه احح اوووف اه اه اه اووف احح بصوت واطي وبعدين
دخلت صباع تاني وبدأت ادخل واحرك يمين وشمال لحد لما طيزها بقت واسعه
وعايزه صباع تالت ودخلت صباعي التالت فيها وهي مستمتعه وبتتأوه وتقولي دخل
زبرك بقاا انا مش قادره وتتأوه ااااه اه احح اوووف اوووف يا ميرو زبرك وهو
في بوقي حلو اووي وطعمه جميل وروحت قايم من تحتها وخليتها عملت وضع الدوج
وتفيت في خرمها وبدأت ادخل زبرى في طيزها دخلت راسه بصعوبه وهي بتتأوه جامد
وتقوول طلعه ياميرو بيحرقني جامد يحبيبي ياجوزي مش قادره وانا ولا سائل
فيها وبدخل زبرى وهي صوتها علي اووي وبتتأوه لحد م دخل زبري بالكامل في
طيزها وهي تأوهت اووي وانا سيبته في طيزها شويه لحد م العضله بتااعت طيزها
ارتخت وبدأت ادخل واطلع بأحساس وهي تعض في مفرش السرير وانا نازل نيك ومش
راحمها في طيزها راحت قالت جامد ياميرو انا عايزه زبرك يطلع من بوقي وانا
اهيج واقولها ماشي ياشرموطه عايزه تتناكي جامد وبعنف وهي تقولي جامد موتني
من النيك يجوز الشرموطه وانا روحت مزود الرتم شويه وبدأت انيكها بعنف واضرب
ع طيزها خفيف لقيتها هاجت اووي عرفت انها بتحب الضرب والشتيمه والعنف
وروحت مزود في الضرب والشتيمه كمان وبعد نص ساعه نيك وهي جابت اربع مرات
انا خوفت لتموت مني بجد روحت قولتلها هجيب يامتناكه اجيبهم فين قالتلي
هاتهم في طيزي يحبيبي وغرق طيزي بلبنك وروحت مدخل زبري ع الاخر وروحت منزل
كمية لبن رهيبه في طيزها وفضلت نايم عليها لحد م زبري نام في طيزها وطلعته
ومصت اللبن اللي فيه وانا لبست وهي لبست وانا طالع لقيت "سهير" في الصاله
ووشها مليان عرق كدا مع انها قاعده تحت مروحه يعني وسلمت عليها وقالتلي
رايح فين قولتلها هروح استحمي وانام شويه وروحت اخدت دش ونمت مصحيتش غير ع
العشا كدا الكلام اللي حصل ده كان في الصبح ولما صحيت لقيت مسج واتس عندي ف
بفتحها لقيتها "سهير" باعتالي وبتقولي
سهير : ايه يابطل البنت مش عارفه تمشي وعامله ايموشن بيضحك
*انا : قولت احااا بصوت عالي وبقول هي عرفت منين دي كمان وعملت نفسي عبيط ف كتبتلها* مين هي وضحكت
سهير : ياعم اللي كنت معاها الصبح صوتها كانت جايبه للشارع وضحكت هي
انا : قولت في سري هي دي شرموطه كمان ؟ وكتبتلها اها م البنت فرسه برضو ومينفعش تتساب كدا
سهير : قالتلي عندك حق بصراحه البنت فرسه بس انتا موتها خالص دي مش عارفه تمشي وعملت ايموشن بيضحك
انا : طيب المره اللي جايه ابقي اخفف الرتم شويه وضحكت
سهير : لا ياحبيبي انا مش هستناها تموت منك وضحكت
انا : طيب ياسهير عندي حل لو مش عايزاها تموت مني وعملت ايموشن بيضحك
سهير : ايه هو طيب الحل
انا : انك تبقي معاها في نفس الاوضه وضحكت
سهير : وانا موافقه وضحكت
انا : طيب بقولك انا لازم اقفل دلوقتي هشان رايح لصحابي
سهير : ماشي هستناك بكره الصبح عشان محدش هيكون قاعد غيري انا وساندرا*
انا : ماشي سلام
تنزيل سكس - نيك حيوانات - مقاطع سكس - صور كس