سكس ابن عمي يفتحني بقوة

 

 بدايتى كانت مع ابن عمى ..
هو كان اكبر منى بـ7 سنين وكنا ديما بنحب ملعب مع بعض .. و كنت عايشين فى بيت واحد .. كنت ديما اتفرج عليه وهو بيتفرج على افلام سكس من غير مياخد باله ومكنتش عارف ايه دة ولا هو بيعمل ايه !! وفى مره من المرات قالى تعالى هلاعبك لعبه جديدة وانا وافقت .. راح منيمنى على بطنى ونام فوقى وفضل يحك فيا وأنت مش فاهم حاجة ولا فاهم هو بيعمل ايه !! لحد ما اترعش فوقى ونزل من عليا ،
واستمرت اللعبه دى كتير بس ما مرة بتتطور اكتر .. مرة ينزل هو بنطلونة ويطلع زبه ويحكة فيا ، ومرة يقاعنى البنطلون ويحك زبه على البوكسر ، لحد ما بدا ينيمنى على بطنى وينزلى البنطلون و البوكسر ويعرى طيزى خالص وهو كمان يطلع زبه ويبلع ويحك زبه بيت افخادى لحد ما ينزل سائله الساخن .. وانا مش فاهم اى حاجة غير انى مستمتع جدا .. و كنت بنزله كل يوم علشان نلعب اللعبه دى تانى ، لحد مادمنتها و كنت بتكسف اقوله اعمل معايا كدة تانى او اطلب منه دة ، فكنت لم بحبه يعمل معايا كدة كنت بروح انام جمبه واديله ظهرى وامثل انى نايم واسييه يعمل فيا إلى هو عاوزة وانا مبسووووووط جداً ،ومش كدة وبس انا كمان كنت بساعدة .. يعنى اتعمد انى البس بوكسر الاستك بتاعه بايظ علشان يتقلع بسرعه .. لو بنطالون واسع وسهل الخلع ، وفضلنا كدة مدة لحد ما جت فترة هو مشى وعزل فى بيت تانى،،

تابع اجمل سكس ساخن ذات جودة عالية قصص سكس - صور سكس نيك - صور سكس - صور سكس - تحميل سكسي ساخن
وكنت برحله بحجة أنه ابن عمى وواحشنى وابات معاه ويمارس معايا ... وكان ما فتره بحاول يدخله وميقدرش ..
لحد ما جة يوم فرح إخوة الكبير .. انا كان وقتها بقى عندى 15 سنه ومكذبش عليكم كنت هايج جداً وكنت بدأت اتفرج على افلام سكس وكنت بشوف البنت او السالب ازاى بيتمتعوا لما يدخل فيهم الزب وكان نفسى زبه يدخل جواياااااا جداااا ويعشرنى كانى بنت مع زوجها .. وفعلا حضرت نفسى ولبست تحت البدله ليس سهل القلع وحلقت شعر جسمى وكأن اليوم دة ليلة دخلتى انا ،، ورحت رايح الفرح وبعدها قولت لاهلى انى هبات مع ابن عمى علشان ميقعدش لوحدة .. و اهلى وافقوا وكنت طاير من الفرحة ،
وجة وقت النوم رحت قالع البدله وبقيت بملابسى الداخليه بحجة انى مش حابب معايا لبس للبيت انام فيه .. وهو اكيد فاهم دة كله .. وفضلنا قاعدين نهزر ونضحك ، وسألته هما العريس و العروسه لما يروحوا هتعملوا ايه !! راح مستعينا فيلم سكس وقعد يشرحلى وانا عينى منزلتش من على زبه الى كان نافخ البنكلون البيتى ... وهو لاحظ دة .. رحت مثلت انى كبس عليا النوم .. وقلت له انا داخل انام قالى اوك وانا هحصلك ...

نيك مصري نار - سكس امهات مترجم - سكس امهات - سكسي ليلة الدخلة - ولد ينيك امه - تحميل سكس مترجم - سكس كلاب 
رحت انا نمت واخدت وضع سكسى فى النوم وخليت البوكسر نازل حبه علشان يشوف طيزى وهى بتلمع بعد ما شلت الشعر منها وفضلت اتقلب لحد ما بانت نص طيزى تقريبا ، رحت بدأت أحس بيه بيقرب وبيطلع على السرير وندة عليا علشان يتأكد انا نمت ولا لسه .. وانا مردتش راح مادد ايدة على طيزى وفضل يحسس عليها .. وراح ننزل البوكسر براحة .. و لقيته بيقوووول اوووووف .. ايه النعومة دى !! انت هتبقى ليله دخلتك النهاردة ... انا سمعت الكلام دة ودقات قلبى سرعت جدا من كتر الفرحة و الهيجااااااااان ورحت عملت نفسى نايم وبتقلب ونمتله على بطنى راح قلعنى البوكسر خالص و رفع الفنله لفوق علشان صورة المولع يلمس ظهرى ويحضنى وجسمى كله يلمس جسمه القوى المشعر .. وراح بالل زبه وفاتح طيزى وبالل خرم طيزى بلسانه بدا يدخل صباعه وبعد كدة دخل اتنين وانا هموت من الهيجااااااان .. ومش عارف اقول اااااااه علشان ميعرفش انى صاحى .. وهموت من الشهوة ... وبعد كدة راح بال زبه وحطة على خرم طيزى وبدا بحاول يدخله .. وانا سبتله اعصابى على الاخر علشان كاااااان نفسى فييييه جداً لدرجة ان فى ايام كنت بحلم انا دخله فيا اخيراً ... ورحت رفعتله طيزى لفوق بس من غير ما يحس و راح نايم فوقى وحاضنى وبدا يزقه وحدة وحدة ورحت انا موسعله رجليا علشان يدخل وراح ضاغط شويه راحت داهله الرأس اااااااااااااااه هموت من الشهوة كانى بنت بتتناك فعلا ومش قادر انطق ولا اطلع صوت ... وراح قعد يبوس فى رقبتى ويحشنى وراح مدخله من تانى بجد ما دخل كله امممممممممم .. اوف على الاحساس ... الالم و المتعه مع بعض بعد شوقه ... وراح موطى على ودنى وقايلى مبروك بقيتى مراتى رسمى وبكرة تحملى منى .. انا خفت واتفاجات لا يكون عارف انى صاحى فعلا .. بس كلامة خلانى اولع اكتر وفضل ينيك فياااااا كتييييير لحد ما سخن جداً وفضل يتاوة وراح حابب بركان اللبن جواياااااااااااا . اااااااااااه احساس ميتوصفش كنت بموت وفضل فوقى لحد اخر نقطة لبن جوة زبه وراح بايسنى من خدى رسحب زبه من جوايا وضرب ضربه خفيفه على طيزى وراح داخل الحمام وجة لبسنى البوكسر ونمت وانا مبسووووط ولبنه كله فى طيزى اممممممممم روعه ...
تحميل سكس حمير - سكس حصان - سكس حيوانات - سكس خيول - سكس فنانات عرب - سكس اخ واختة مترجم - نيج محارم اجنبي

 

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

طيز الام تهيج زب ابنها قصص سكس محارم امهات

دكتور ينيك ام مصرية امام ابنها قصص محارم

سحاق الام وبناتها قصص سكس سحاق