الام جعلت ابنها خول امامها

 

انا اسمى نادر بحب امى حب جنونى لان امى لما تتزوج وتفرغت لتربيتى من الصغر وامى اسمها فاطمة وتملك شركة سياحة بدلعنى جدا من وانا صغير وكانت امى بتسافر كتير جدا بحكم عملها وجاءت فى يوم وقالت لى هتسافر معى يا نادر فرنسا فرحت اوى وفعلا سافرنا امى بتلبس لبس متحرر جدا طول عمرها لكن عندما نزلنا فى فندق فى فرنسا بداءت تلبس لبس اكثر تحرر شبه عارية وفى يوم طلبت عمل مساج فى الغرفة وجاء عامل المساج وكان ضخم الجثة جدا وانا كنت بتفرج على الدش فى الغرفة وامى نائمة على السرير عارية تماما الا من فوطة على طيزها فقط وانا كنت شايف عامل المساج بيدلك جسم امى بالكامل وامى مستمتعة جدا من كتر حبى فى امى كنت مستمتع لاستمتعها ولكن لحظت ان عامل المساج زبروا واقف اوى وكبير اوى ولازق فى طيظ امى فى الحظة داة مكنتش عارف افرح ولا ازعل لانى اول مرة اشوف بعينى زبر بيلمس جسم امى لكن لمحت عينين امى وجدتها مستمتعة وفجاءة لمحت زبر عامل المساج ليس فقط لامس طيظ امى من فوق الفوطة ولكن داخل من تحت الفوطة وشوفت حجم زبروا الكبير اوى وكدة هو لامس طيظ امى على الحم وفجاءة وجدت امى

سكسا مطلقة - نياج عراقي - سكس طويل - سكس اردني - سكش مصري - فيلم سكس قطري

رفعت بايديها الفوطة من على طيظها وشوفت طيظ امى عريانة ملط وفى نفسى الحظة عامل المساج خلع الفوطة من على وسطه وشوفت زبروا كبير جدا وحطوا بين طياظ امى وبداء ينيك امى فى طيظها من برة كنت مستغرب جدا من المشهد ولكن استغربى الاكتر ان امى مستمتعة ومشتهية جدا وفجاءة امى بصيت لعينيه وضحكت ضحكة ست فى قمة المتعة الجنسية وقالت لى قرب يا حبيبى منى انا قربت من امى زاى المسحور وفجاءة وجدت عامل المساج فتح طيظ امى بايديه ودخل زبروا كله مرة واحدة جوة طيظ امى استغربت ازاى داة زبروا كبير اوى وشوفت بعينيه خرم طيظ امى كبيير وواسع اد اية وامى وانا قريب منها مسكت ايديه وهى بتتناك وامى قالت لى انا مبسوطة اوى انك معى انا بصيت لامى فى عينيها وقلت لها انتى مبسوطة قالت لى اوى خصوصا لانك معى ومسكه ايديك داة ممتعنى اوى وكان عامل المساج بينيك فى طيظ امى بكل هياج وامى واضح عليها انها متعودة جدا زاى ما يكون داة رياضة يومية بالنسبة لها وامى كانت بتتكلم فرنساوى مع عامل المساج وانا مش فاهم حاجة خالص وفجاءة وجدت عامل المساج طلع زبروا من طيظ امى وقربوا من ايديها امى مسكتوا تدعكوا بايديها وهو واقف على الاخر وفجاءة مسكت ايدى ومسكتنى زبروا انا بصيت لامى باستغراب فقالت لى يا حبيبى انت مكسوف ولا اية احنا هنا فى فرنسا وضحكت لى وقالت لازم نتبسط وقالت لى ادعكوا بايديك قولت لها داة هيبسطك قالت لى اوى وفعلا بداءت ادعك زبروا بايديه وفجائة امى مسكت زبروا تمص راسوا وانا بدعك زبروا بايديه وقالت لى امى تعال اعمل زاى ما بعمل وقربت من زبروا وبداءت امصوا وامى بتمصوا انا وامى بنمص فى زبر واحد وعينيه فى عينين امى وكنت شايف نظرات كلها استمتاع وقالت لى مص زبروا اوى علشان اكون مبسوطة وفعلا مصيت زبروا اوى اوى وفجاءة امى قالت لى واطئ انا واطيت وفجائة حسيت بزبروا فى طيظى اول ما حولت ابعد عنه امى زعلت اوى وقالت لى كدة مش عايزنى اكون مبسوطة فواطيت وبداء يحط كريم على خرم طيظى وبداء يدخل زبروا فى طيظى وانا خرم طيظى كان واسع لانى كنت دائما بضرب عشرات وانا حاطط خيارة فى طيظى وبداء زبروا يدخل جوة طيظى وينكنى وامى كانت فشخه طيظى بايديها وتقولى بحبك يا نادر عايزك تعشق النيك فى الطيظ زاى امك وفجاءة حسيت بشلال لبن ضرب فى طيظى وقولت اححححححححححح امى ضحكت اوى وقالت لى مبروك يا عروسة انت دلوقتى خول صح كنت اول مرة اسمع امى تقول كلمة زاى داة بس حسيت بمتعة غريبة اوى وفجاءة وانا موطئ حسيت بلسان بيلحس البن من جوة طيظى ببص وجدت امى بتلحس واححححححح على المتعة ال حستها وامى بتلحس وتشفط لبن ال ناكها وناكنى من طيظى لغاية ما شفطت كل اللبن من طيظى وفجاءة وجدت امى موطية وعامل المساج بينيك فى طيظها وامى بتقولى اعمل معى زاى ما عملت معك افشخ طيظى بايديك وفعلا نفذت الكلام وفشخت طيظ امى اوى بايديه والزبر داخل فشخ فى طيظى امى لغاية ما نزل لبنوا جوة طيظ امى وقالت اححححح امى قالت لى الحس لبنوا من جوة طيظى زاى ما عملت فيك وفعلا لحست وشفطت كل لبنوا من جوة طيظ امى ولما خلصت امى بصت فى عينيه وقالت لى انت دلوقتى معرص صح انا سمعت الكلمة داة حسيت بمتعة غريبة جدا وامى اعطت عامل المساج فلوس وخرج من الغرفة ومسكتنى امى وبصت فى عينيه وقالت لى اتبسطت لما اتناكت فى طيظك يا خول قولت لها اة اوى فقالت لى ولا انبسطت اكتر لما عرصت على امك وهى بتتناك وانت فاشخ طيظها بايديك انا بصيت لامى باستغراب فقالت لى انت بتتكسف من امك ولا اية انت ابنى حبيبى قولى على احساسك وكل ال تحبوا انا قولت لامى بصراحة انا حسيت بمتعة رهيبة وانا بعرص عليكى وانتى بتتناكى فى طيظك امى انبسطت اوى وحضنتنى ونزلت فيه بوس وقالت لى انا كنت متاكدة انك هتحب تعرص على امك من كتر حبك فيها وفجاءة حسيت ببعبوص دخل طيظى زاى الصاروخ قولت اةةةةةةةةةة امى ضحكت اوى وقالت وجعك يا خول قولت لها اة بعبوصك بيوجع اوى امى قالت لى انا عايزك تتعود على انك تتبعبص ليل ونهار يا خول وامى قعدت تبعبصنى ببعبوص واتنين وثلاثة كنت هاموت فى ايدها امى نيمتنى على بطنى ونكتنى بالبعابيص وهى بتبعبصنى تقولى اتلوى واترقص بطيازك زاى الخول ال هيموت على بعبوص وفعلا كنت برقص طيازى على بعابيص امى لغاية ما امى دخلت كف ايدها كله كنت حاسس ان طيظى واسعت اوى اوى وامى نزلت لعب بكف ايدها كله جوة طيظى وهى بتقولى يا خول داة طيظك وسعت زاى طيظ امك ال اتناكت من ازبار الدنيا كلها انا وجدت نفسى بقول لامى انا خول نكينى بايديكى انا ابنك الخول ال طول عمرى ببعبص فى طيظى وادخل خيار فى طيظى وانتى حققتى حلمى وفشختى طيظى بايديكى وحطيت الزبر ال ناكنى وبعبصتينى ونكتينى بكف ايديك بحبك اوى انا خول نكينى بايديكى احححححح امى ضحكت اوى اوى زاى الرقصات وقالت لى انت مش خول واحد انت الف خول وطلعت ايدها من طيظى وقالت لى كفاية عليك كدة وبصيت فى عينيه وقالت لى الخول انبسط قولت لها اوى اوى قالت لى انا عايزة المعرص ومدت ايدها وطلعت كتالوج وقالت لى اختار الزبر ال يعجبك من الكتالوج داة علشان ينيك امك قدامك وانت فاشخ طيظها بايديك يا معرص انا مسكت الكتالوج بسرعة وامى ضحكت اوى وقالت لى اة يا معرص التعريص بيجرى فى دمك وانا بقلب فى صفحات الكتالوج شوفت ازبار كبيرة اوى احححححح لغاية ما شوفت اكبر زبر فيهم وقولت هو داة امى جاءت تاخد منى الكتالوج تشوف الزبر ال انا اختارتوا يناكها قولت لها لا مش تشوفى علشان يكون مفاجاءة امى ضحكت اوى وقالت لى بتشوق امك يا معرص

سحاق مصري ءىءء - نيك مصري اونلاين - نيك مصراوي - سكشس - تنزيل سيكس

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

طيز الام تهيج زب ابنها قصص سكس محارم امهات

دكتور ينيك ام مصرية امام ابنها قصص محارم

سحاق الام وبناتها قصص سكس سحاق