ابن ناك امة وقذف علي كسها سكس امهات روعة

صبـاح أو مسـاء الخيـر حسـب التـوقيت اللـي بتقرأ فيـة القصـة
أنا سـامح 19 سنة نـاس عندي جروب ع الفيسبـوك عن جنـس المحارم والدياثة
فـ أعضـاء الجروب عرضـو عليـا أنزل قصصـهم هنا ع نسـوانجي وطبعا بموافقتهم لان تقريبـاً كلنـا متابعيـن المنتـدي
والنهاردة أول قصة معانا هـي قصـة محـارم عمرو وأختة ومامتهم
أعرفـكم بأبطال القصـة
عمـرو 20 سنـة وميـادة 23 سنـة ومامتهـم نجـلاء
نجـلاء أتجوزت وهـي صغيـرة لما أبوها مات وكان لازم امهـا ولاء تجوزها جوزتها وهـي عندها 18 سنة اتجوزت راجل كبير في السن لانهم كانو ع قد حالهم وعاوزين يجوزوها وخلاص كـانت فورتيـكة بمعنـي الكلمـة بزاز ملبـن ترضع منهـم لحد ما تشبع متزهقش منهم وطياز مرفوعة وكـس بينـزل زبـادي مش لبن نجلاء اتجوزت راجل كبير وطبعا مكانش قادر يكفي كسها اللي بينبض وبيقول عاوز اتناك ولا جسمها ابن المتناكة الفاجر اللي مولع شباب الحتة كلها نجلاء اتجوزت وخلفت عيلين عمرو وميادة وبعد كده جوزها مات نجلاء موافقتش تتجوز من بعد جوزها ما مات علشان تربي عيالها ودفنت نفسها بالحياة وحرمت نفسها من متعة الجنس والنيك علشان عيالها هسيبكو مع نجلاء تكملكو القصة علي لسانـها
- - - - - - - - -
أنا نجلاء وطبعا انتو عرفتونـي من المقدمة بتاع مستر سـامح
جوزي مات وانا كنت لسة صغيرة جسمي مكانش فية زية في المنطقة اللي احنا كنا فيها بزاز وطياز وجسم مشدود مرضتش اتجوز تاني بعد جوزي علشان اربي عيالي ونزلت اشتغلت وشلت الجنس والجواز من دماغي بس مقدرتش اقاوم من نظرات وحك وتحسيس الرجالة فيا الي يحط أيدة ع طيزي واللي يحك زبة فيا والمعاكسات وغيرة وغيرة كل يوم مقدرتش اقاوم وكل يوم كنت اروح اريح نفسي بالخيار واللعب فـ كسـي وافلام السكس لحد ما فـ يوم وانا بتفـرج ع سكس وبريح نفسـي قابلـت فيديو سكس عنوانة ابن ينيـك امة كنت اول مرة اسمع عن جنس المحارم اتفرجت ع الفيديو ودورت اكتر في جنس المحارم والفمرة هيجتـني اوي خلتنـي اقطع كسـي ومرة واحدة وانا بفرك فـي كسي ومطلعة دين امة من الفرك والنيك بالخيار نطت فكرو انـي أوقع أي عيل من عيالي يمتعنـي ويطفـي نار كسي القايدة اللي مش لاقيالها حل وقررت أبدأ بـ عمرو أصغر واحد من بعد اختة وبدأت بـ عمرو لاني شوفت زبة قبل كدة وهو بيستحمـي وعجبني اوي مليان عروق ومنفوخ وبالذات احخترت عمرو لانة كان قريب مني اوي عن بقيت اخواتة واخدت القرار وبدأت فعلاً أراقب تحركاتة وبقيت ألبس ديـق وقمصان نوم قصيرة تبيـن نص طيـزي وبيبـي دول فـ الشقة بالذات وانا بروق أوضتة وبجأت اراقب نظراتة ليا قفشتة أكتر من مرة وهو بيبص ع طيزي وانا بوطي والاندر اللي راسم كسـي يظهرلة كنت مبسوطة اوي
بنظراتة ليا وهيجانة وكنت بهيج ع هيجانة فضـلت ع كدة أسبوع مفيش فايدة احنا الاتنين هايجين وخلاص وهو مش عاوز يقرب ولا يعمل حاجة لانة خايف اني ازعل او اقول لاخواتة قررت انا اللي ابدأ بأول خطوة ودخلت ذالعادة زي كل يوم أروق اوضتة ولقيتة نايم عملت نفسي داخلة أصحية كان نايم بالبوكسر وكان زبة واقف اوي كنت عاوزة أهجم علية واحطة فـ كسي واطفي ناري بلبن أبني وابقي المنيوكة واللبوة بتاعتة بس فربت من زبة وحسست علية وطلعتة من البوكسر وبدات امشي ايدي علية ومرة واحده وانا بلعب في زبة صحي مرة واحده وقالي بتعملي اية يا ماما انا وقفت متسمرة مكاني وكنت عاوزة الأرض تنشق وتبلعني طلعت جريت ع اوضتي وقفلت الباب وانا قاعدة مرعوبة لقيتة جاي ورايا بيفتح الباب وبينادي عليا وبيقولي ماما انتي نايمة مردتش علية فتح الباب ودخل عليا وانا قاعدة ع السرير بالقميص اللي مطلع نص بزازي برا وقعد جمبي ولقيتة بيمد ايدة ع كتفي وبيطبطب عليا وبيقولي متزعليش انا اسف اني صحيت مرة واحده وخضيتك قلبي اطمن شوية من كلامة ولقيتة بيضمني في حضنة وانا سبتة يعمل اللي هو عاوزة وبقيت متجاوبة معاه فـ جاب دمااغي عند صدرة وبيطبطب عليا تاني بايدة ع لحم ضهري قرب طيزي من ورا
وبيقولي ع فكرة يا ماما انا عارف وفاهم كل حاجة انا مش صغير ولقتني مرة واحده عيوني بتدمع وانهارت في ايدة بقي يبوسني من دماغي ويقولي متعيطيش انا عارف ومقدر اللي انتي فية انتي عملتي علشان خاطرنا حاجات كتير بدأت افوق واتكلم معاه ورديت علية وقولتلو انت الوحيد اللي حاسس بيا ومقدر اللي انا فية اخواتك كل واحد في دنيا ومش حاسين بيا حتي اختك مياده اتجوزت ومبقتش تسأل علينا رد عليا وقالي متزعليش يا ماما كل واحد عنده مشاغلة ومسؤلياتة ورفع وشي قدام وشة لفوق ومسح دموعي وقال متزعليش واداني بوسة نصها علي خدي ونصها التاني علي شفايفي سرحت معاه في البوسة بتاعتة لان محدش لمسني بقالي سنين من ساعة ما جوزي مات ولقيت نفسي مغمضة عيني وبتجاوب معاه وكسـي غرقني والاندر بقي كلة عسل من كسي ومد ايدة تحت الاندر وبدأ يدعك فـ طيزي وايدة التانية نزلت ع كسي من قدام مقدرتش استحمل اول ما لمس كسي ودب صباعة جواة طلعت مني اه بصوت عالـي مطلعتش من زمان مقجرتش اقاوم هيجان كسي ومسكت شفايفة ونيمتة ع السرير وركبت علية واقعدت ابوس واقطع في شفايفة ونزلت جري ع زبة طلعتة واقعدت امص فية وهو كل اللي طالع منة اهات خفيفة كان خبرة وده اللي عرفتة منة بعد كدة كنت ماسكة زبة وبمص فية زي المحرومة قومت قالعة القميص والاندر في جزء من الثانية وبقيت ملط قدامة وقدت ع زبة اللي دخل كلة في كسي بحجمة بعروقة بكل حتة فية مكانش فاضل غير يدوب حتة من البيوض هي اللي برة ع باب كسي اللي غرقان عسل بسبب زب ابني اللي في كسي قام قالبني ع ضهري وشدني ع حرف السرير وقعد يرزع فـ كسي وانا اقولة نيك يا حبيبي نيك كس ماما اللي عاوز يتقطع كس ماما حلو يا روحي اه يا ماما كسك حلو اوي عاوز ارضع من بزازك ومسك في بزاز ظي زي المحرم وقعد يمص ويعض ويقطع فيهم زي المحروم وانا مش قادرة من النيك وفضلنا ننيك يجي نص ساعة ع الحال ده لحد ما خرج زبة من كسي مرة واحده بعد ما قطعة و جاب لبنة ع وشي وانا قومت نضفت زبة وشربت باقي لبنة السخن وشربت كل اللبن اللي جابة ع وشي وقومت قعدت ع زبة وهو نايم ع السرير من التعب ونمت ف حضنة وفضلت ابوسة من صدرة وهو مسك شفايفي وفضل يبوس فيا لحد ما روحنا في
النوم وفي اليوم ده
عرفت خلاص
ان بقي ليا زب يفشخني وينكني كل يوم وكسي هيرتاح ويبقي مليان لبن م ابني ونور عيني وتاج راسي عمـرو
- - - - - - -
هكملكو في الجزء التانـي
عملنا أية وازاي جبنا ميادة هي وجوزها معانا في جنس المحارم

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

طيز الام تهيج زب ابنها قصص سكس محارم امهات

دكتور ينيك ام مصرية امام ابنها قصص محارم

سحاق الام وبناتها قصص سكس سحاق