سكس فشخ محارمك في المنزل

 

طيب يا شباب بالنسبة للقصة فهذه من وحي الخيال تماماََ ولا تمت للواقع بأي صلة الأسماء اللي هتتقال لأشخاص اعرفهم معرفة شخصية بس مش قرايبي برضو تمام.

نبدأ بأحداث القصة

انا أسمى عمر عندي شركة ملابس في الأسكندرية انا طولي 170 سم يعني مش طويل ومش قصير بردوا عمري 26 خلصت جامعة هندسة بس الشهادة اترمت ف بيت اهلي زي معظم الناس انا لياخالتين هادية وداليا خالاتي دول عندهم اولاد خالتي داليا عندها 3 أولاد وبنت (على وخالد وعماد وهاجر) هنركز مع هاجر شوية هاجر كان عندها وقت أحداث القصة 21 سنة وكنت انا أحداث القصة 17 سنة وقت وانا عندي 10 سنين أو في حدود سن الابتدائي كنت بحب هاجر زي حب اي قرايب لبعض اخوات وصحاب وكدا وكنا بنهزر بألفاظ عادي وبنهزر بالأيد عادي جداََ كنت بنام على وراكها وعلى صدرها اللي هنخش في تفاصيلهم في أحداث القصة قدام ولكن كان عندي حسن نية غير طبيعي وكان الهزار بعض الأحيان بيوصل ان انا اضربها على طيازها وعلى صدرها عادي جداََ.

مع الوقت لما وصلت 6 ابتدائي كنت ببلغ بس ساعتها مكنت مركز مع هاجر صراحة خطفني السكس من كمية الجمال اللي موجودة قدام عيني ولوقت طويل كان عندي ساعتها 12 سنة تقريباََ كنت مركز اكتر مع أجسام الفنانات الأجانب والعرب اللي كنت بحبها من على جوجل وكنت باخد افلام البورن من قرايبي من عائلة ابويا اللي هيتم الفصح عنهم كمان في أحداث القصة بعدين وكنت اتفرج عليها وامتع نفسي وقت ما احب.

كنت ساعتها برضوا كل ما نروح عند خالتي نبات عندهم كنت بتعامل نفس المعاملة والهزار بالأيد مقلش ولا حاجة عادي جداََ ويمكن يكون اتطور شوية كمان بقيت بضرب ع الطياز جامد لهاجر ف الراحة والجاية بس بيكون بهزار كانت هاجر على راحتها بإعتبار ان انا وحيد امي من الصبيان وليا اخت بنت برضوا.

سكس ولد وامة - سكس محارم عائلي - سكس اخوات محارم - سكسي عربي - افلام نيك اسباني - كليب سكس عنيف - سكس فرنسي - سكس زنا - سكس قحاب - تنزيل سكس الجد .

اختي اسمها آلاء عندها وقت أحداث القصة كان عمرها 23 وماشية في ال24 سنة يعني وهنا ممكن نبدأ بشرح أجسام البنتين اللي اتكلمنا عنهم لحد الان ، هاجر كان طولها حوالي 164 سم او في الحدود دي يعني وهي لسة على نفس الطول لحد أحداث القصة أيضاََ بينما أختي آلاء طولها حوالي 168 سم أطول شوية، بالنسبة لهاجر فهي بشرتها بيضاء جداََ شعرها بني غامق وناعم وطويل كل بز من بزازها قد الشمامة الصغيرة او البرتقالة الكبيرة دي ما تحب تتخيل طيازها كبيرة بس مش للدرجة يعني أكبر من المتوسطة حاجة بسيطة " لاحظ ان الوصف وقت أحداث القصة مش لما كنت صغير لاني هنط على طول بأحداث القصة في شوية غموض انا عارف وحاجات مش مفهومة بس قدام ومع الأجزاء هتفهمني كويس وكويس جداََ كمان" بالنسبة لأختي آلاء كانت طيازها حاجة متوسطة او اقل م المتوسطة حاجة صعيرة بس جميلة وتدويرتها محلياها اكتر بالنسبة لبزازها فهي كبيرة يعني مثلاََ قد بطيخة وسط كدا أو شهداية كدا زي ما خيالك يحب برضوا بشرتها عامقة من برا" الحتت اللي ظاهرة للشمس " بس من جوا قمحي فاتح حلو اوي ولايق بجسمها وبزازها بيضة حرفياََ بيضة وعروقهم قابة وواضحة.

طيب عزيزي القارئ فتح دماغك معايا عشان هننط بأحداث القصة وقت ما كان عندي 17 سنة يعني نطينا خمس سنين قدام ومع السنين احلو أجسام هاجر بنت خالتي وآلاء اختي في عيني ووصل للشكل اللي شرحته ومع مرور السنين انا كمان بدأت الاحظ حلاوة أجسامهم وأحياناََ كنت بمارس العادة السرية وانا بتخليهم معايا وبنيكهم.

وفي ليلة معينة اختي عملت عملية في رجليها والدكتور كان وصفلها انها تنام بحاجة خفيفة من تحت يعني بنطلون حرير بنطلون خفيف او من غير بنطلون بالاندر بس ولو الاند مدايقها تقدر تنام عريانة خالص!! زي ما بقولك و**** عريانة خااااص... وبعد العملية لحد وقت أحداث القصة اختي فضلت تلبس خفيف من فوق وتحت لأنها مش بتعرف تتقل من فوق ومن تحت زي ما الدكتور وضحلها وقالها انها تلبس خفيف مره شورت ومرة هوت شورت ورة نطلون خفيف ومريح ليج كدا وماسك ع الجسم يعني حاجة عظمة ومن كبر صدرها كانت مش بتعرف تداريه الفرق بيبان جداََ والعروق اللي في صدرها برضوا بتبقا واضحة يعني ربع صدرها برا اللبس مثلاََ.. كانت بتعاملني اني صغير لسة ومش عارفة ان زبي وصل ل 15 سنتي يعني لو دخلته ف كسها الشريف الطاهر مش يفتحه دا يفشخ كسمين امه عموماََ هي كانت بتتكسف جداََ صراحة ومتدينة وكانت مش بتسمحلي ان انا اقعد جنبها او الزق فيها بمعنى أصح.

نيك سكس اسيوي - بورنو خلفي - فيديو سكس ديوث - سكسي صعب - سكس امهات ثلاثي - ممكن سكس - سكس الاسرة - سكس مع بنتة - سكس سوداء - نيك اجانب .

عموماََ مرت الايام بعد عملية اختي وهي على نفس الحال وبعد كدا طلعلها خراج في صدرها انا مبقتش مصدق نفسي كنت عاوز انا اللي اعالجه ليها مش مستشفى ولا دكتور عشان اشوف صدرها بس قولت لنفسي عملية ودكتور يبقى اكير هشوفه عاجلاََ ام اجلاََ روحنا وكشفنا وظهرلتي بزازها وهي هتكشف وقضيبي اعلن العنان لنفسه وبقا واقف زي الالف البنطلون كان هيتفرتك من وقفته دي وكنت بحسد الدكتور وخصوصاََ بعد ما عرفت ان الخراج تحت فلقة صدرها يعني تقريباََ وجزء منه تحت الصدر اليمين كمان يعني هيمسك بزها بأيده وحلمته اللي اينعم هي مش واقفة بس برضوا كبيرة وليها احترامها وهيرفع صدرها يعني كأنه بيقفش بز مراته ف أوضة النوم وهو بينكها وبيقربه من بقه الصدر التاني هيكون قدامه كمان لان الخراج تحت زي ما قلت يعني كدا كدا غصب عنها ولا برضاها هتكشف بزها الشمال كمان قدامه.. على العموم إنتهت العملية وانا في كل دقيقة في العملية بحسد الدكتور يعني البز اللي انا بشوفه خلسة او وانا بتجسس مرة كل شهرين تلاتة وبتبقا فردة واحدة بشوفها او من الجنب هو كله قدامه ومعاه لمدة ساعة ونص على أقل واجب.

سكس حيوانات - سكس محارم - سكس امهات - نيك - صور سكس - تحميل افلام بورنو - هوت سكس .

بس بعد إنتهاء العملية جه دور الأدوية اللي المفروض اختي تشتريها وتعمل اي بعد كدا وكان نفسي ابوس دماغ الدكتور بعد اللي قاله.. الدكتور قال انه لو لبسة حاجة لمدة أسبوع هتضغط ع صدرها والجرح هيلم تاني بعد كدا تلبس فنلة نص او حاجة حرير خفيفة عشان متأذيش صدرها وبعد كدا تلبس بقا زي ما هي عاوزة سوتيانات او الحاجات اللي زي دي.. عنيا لمعت كأني بقول للدكتور ايدك ابوسها يعم الحاج دانا لو راشيك مش هتقول كدا.

عدت الايام اختي تحت البطانية البيضة مخلية صدرها على قد ما تقدر بس تعمل اي يعني كان بيبان غصب عنها.. وفي يوم من الايام ابويا مسافر شغله ف الصعيد تحديداََ سوهاج امس في شغلها الجديد في إحدى المصالح الحكومية انا واختي لوحدنا في البيت مينفعش تدهن المرهم لنفسها دي ما الدكتور ما قال ندهتلي وقالت لو سمحت ممكن تدهنلي المرهم وهي في غاية الكسوف والاحراج.. انا رديت عليها بكل استهبال واستعباط هو ميعاده ده؟... ردت عليا اه هو ده ميعاده لازم ادهنه بس انت عارف ان الجرح حساس لازم اللي بيدهن يكون شايف كويس.. رديت عليها تمام ماشي هاتي المرهم.. ونزلت البطانية ويارتني ما نزلتها لقيت زي ما يكون حاجة بتنطر في وشي ودي طبعاََ بزازها وفي اقل من 10 ثواني زبي أعلن عن كامل انتصابه داخل الشورت اللي انا لابسه اللي هو شورت النوم الخفيف جداََ بدأت ادهن واحسس على صدرها بطريقة شبه عفوية لحد ما خلصت دهن وهي شكرتني جداََ حاولت اني أبرز انتصاب بتاعي بس هي اتقلبت على جنبها التاني ومشافتش انا روحت اوضتي وقفلت على نفسي وفي عدة دقائق من التخيل فيها والدعم في زبي كنت جبتهم خلاص.

اختي منامتش ولا حاجة اختي كانت صاحية وفي كامل وعيها كان نفسي اغتصبها بعد اللي حصل بس هديت نفسي بالعادة زي ما قولتلكم بس عموماََ خطرت في بالي فكرة رهيبة احنا الساعة 12 الظهر ابويا مش مروح البيت غير الاسبوع الجاي امي مع بداية شغلها كل يوم هتروح 4 العصر وخطر في بالي اني اشتري علية منوم من الصيدلية اللي في نفس عمارة منزلنا نزلت تحت للعلم احنا ساكنين دور تالت علوي ومفيش اسانسير يعني اللي بيبقا واقف برة وهيخش البيت بتحس بيه.. وبالفعل اشتريت علبة المنوم اللي سعرها تعدي ال55 جنية بس قلت مش خسارة و**** طلعت الشقة فتحت التلاجة عملت شفشق عصير الليمون حطيت فيه كمية سكر كتير عشان لما ادي لاختي الكوباية متحسش. بطعم المنوم وطبعاََ الراجل اللي في الصيدلية عشان عارفني بس اداني المنوم دا بدون روشتة واقوي. نوع موجود ووعدني انه مش هيقول. لحد من اهلي...فضيت الصير كوبايتين كوباية كبيرة لأختي وحبيبتي آلاء وكوباية صغيرة ع القد ليا. بس. عشان الطاقة وكدا.

روحت الأوضة لاختي وقلتلها اشربي العصير دا انا عامله ليكي بأيدي قالتلي تسلم يا حبيبي خدت الكوباية وشربت وانا شربت وطلعت من عندها وبعد نص ساعة تقريباََ رجعت ووقفت ف الأوضة انادي عيها وبعدين بقيت بعلو صوتي انادي ومكنش. في اي استجابة. ف الحالتين قولت بس دي لحظتي انا وانت ياعنتر "عنتر دا اسم بتاعي" جهزت نفسي. وقلعت ورفعت الغطا حتة. حتة

لحد ما وصلت لصدرها حاجة زي ما الكتاب بيقول نفس الوصف اللي. قلته فوق وحلامات بني غامق شادة حيلها وواقفة. جداََ المرة دي نزلت شوية لتحت بطنها وسورتها زي ما الكتاب بيقول جسمها بدأ يغمق من تحت اللون اغمق من فوق والبزاز ابيض حاجة ف الجسم بس لما نزلت وشوفت جمال الطيز مفرقش هي فاتحة ولا غامقة حاجة مهلبية من النوع اللي بحبه انا شخصياََ وفوق الطياز دي كلوت باللون الأحمر نصه شفاف هيجني اكتر واكتر خلاني زي الطور اللي عاوز يدخل قرنه ف اللون الأحمر الكلوت تقريباََ مش مغطي غير فلق طيزها وجنابه والباقي ع البحري كله.

انا هنا كنت هنفجر لبنى نزل لوحده من غير ما المسها حتى انا خلاص تعبت من اللي عيني شيفاه وبس طلعت بتاعي من شورت النوم وبدأت العب فيه بس تعب ومش راضي يقف خلاص جاله إرهاق من اللي هو شايفه قلتله هنستعبط يا عنتر يعني انا دافع 55 جنيه علشان نشوف بس... جاتلي فكرة والحمدلله انها جاتلي عدلت اختي على ضهرها طلعت فوق بطنها عدلت راسها وفتحت بوقها قدام بزازها وبدأت ادخل زبي بين بزازها وراس ربي تطلع من النحية التانية تدخل في بوقها ونفس النظام لحد ما وقف زبي نزلت مص في رأسها ومناخيرها وشافيفها ورقبتها وودانها وعدلتلها شعرها وربطته ليها حلو لانه كان طويل جداََ وناعم جداََ بعد كدا نزلت همس في ودانها انا بعشقك نفسي اشوفك كدا من زمان بس مش عارف نفسي انيكك بس انا عمري ما هضيع مستقبلك متخافيش مني لو نكتك يوم من غير رصاكي هيبقى في طيزك بس.. وبعدين نزلت عض ولحس في رقبتها وفضلت نازل لحد بزازها اللي حالمتها بقو شادي على آخرهم وعروق بزازها البيضة الحلوة شدو وبقو بارزين وباينين قدام عيني بدأت فيهم بوس وعضعضة على الخفيف بعد كدا وصلت للحلمات وبدأت اعض جامد لحد ما جالي احساس انهم هيتقطعو في بوقي قولت براحة بدل ما اروح ف داهية مصيت حلاماتها ولا كأني طفل بيرضع من بز امه وهو صغير.

مسكت بزازها بإيدي وبصتلها في وشها وانا اللعاب والريالة طالعين من بوقي وبقولها انا كان نفسي اعمل كدا من زمان بس انتي اللي منعاني وبدأت اخبطهم في بع جامد وكانو عاملين زي كورتين بلاستيك بيخبطو في بعض يخبطوا ويتهزوا ويبعدو جامد يطلعو برا محيط جسمها ويرجعو تاني مكانهم كررت الحركة دي اكتر من مرة وبعدين نزلت بوس ومص ولحس في بطنها ولحد ما وصلت لسرتها وبرأت الحس وادخل لساني جواها كآني بشطفها واطلع تاني واتف والحس تاني بعدين طلعت تاني على بزازها وعدلت راسها وفتحت بوقها قدام بزازها وفضلت داخل طالع بزبي والنحية التانية راسه بتخش في بوقها وع الحال دا ربع ساعة لحد ما جبت.

كان قدامي ساعة وربع على مفعول المنوم وساعتين على مرواح امي البيت نزلت هجمت على طيزاها قفشتهم بأيديا وقولتلهم يا الف مرحب كان نفسي نتعرف من زمان بس صاحبتكو هي اللي منعاني بدأت لحس ومص وعص جامد لحد ما خربتها بسناني مرضتش ازود عض اكتر من كدا بلساني كنت بلحس فردة وابوس فيها والتانية بتضرب بأيدي واحمرت وبدلت وكنت على نفس الحال عدلتها على ضهرها تاني وبدأت اشيل الكلوت لقيت غابات الأمازون فوق كسها استغربت لاني عارف ان هي باعتني بجسمها بس قولت اهو يمكن تحلقه بعدين ولقيت كس حلو قوي وصغير زنبوره كبير وقابب لبرة غشاء البكارة اللي فوقيه كان نفسي اشيله بس هتبقى مصيبة.. نزلت اشم ريحة كسها واعضعض زنبوره برقة وحنية صراحة كنت خايف اني اعلط وافتحها عشان كدا كنت بعمل في زنبوها وبس اتجرأت شوية ومسكت بتاعي بدأت افرش زبي براحة جداََ خوفاََ على مستقبل اختي ومن الفضيحة لنفسي كنت بمشيه بعيد عن كسها كان آخره على زنبورها وبقية الزب بيتزغزغ من شعر كسها وطلعت بجسمي الحس بزازها وشفافيها بس مركز جداََ على البي بعمله بزبي عشان مغلطش وبعد تقريباََ تلت ساعة أو نص ساعة الا خمسة نزلت لبنى لتالت مرة وبالمناسبة هي نزلت خمس مرات لحد دلوقت.

كان نفسي في كمان مرة وتبقى الأخيرة اللي هطلع فيها لبنى زبي تعب النهاردة وبيوضي استهلكتها اكتر م اللازم ضربت عشرة مرة و3 مرات دلوقت قولت اني لازم اعمل حاجة مع طيزها من غير نيك طبعاََ قدامي ساعة الا عشرة يدوبك اقعدها ف البانيو عشر دقايق بعد آخر مرة دي وانشق جسمها كويس والبسها الكلوت واروح انا انام بقى لفيتها وخليت طيزها في وشي بقيت ابوسها زي اللي عمره ما شاف بنات قبل كدا ف حياته كلها بقيت ابوس واكلم طيزها بكلام حنين ورقيق واضرب لمدة عشر دقايق وبعدين جبت مخدات حطيتها تحت بطنها عشان تترفعلي في وضع الدوجي وخدت بتاعي وبديت امشيه فوق فلق طيزها بحرص اقل عشان حتى لو اتزحلق هيخش في طيزها مش زي الفتح من الكس بدأت ببوس في ضهرها وطيزها وامشي بتاعي فوق خرم طيزها ع الفلق فضلت كدا لمدة ربع ساعة ونطرت كمان مرة وكنت بموت خدت اختي الحمام حطيتها في البانيو خمس دقايق ودعكت جسمها كويس عشان اللبن مينشفش عليه ويعمل ريحة قعدت خمس دقايق بنشف جسمها لحد ما بقى من غير ولا نقطة ماية لبستها الكلوت ورجعتها سريرها ونمت زي القتيل.

هنا كانت نهاية جزئنا الأول هتعرف قدام حاجات كتير لسة مظهرتش خليك متابع دايماََ هرتب الدنيا واشوف المواعيد الثابتة اللي انزل فيها كل أسبوع... واقترح عليا في كومنت اخليها متسلسل ولا نكتفي بعشر أجزاء؟

الي اللقاء في الجزء القادم

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

طيز الام تهيج زب ابنها قصص سكس محارم امهات

دكتور ينيك ام مصرية امام ابنها قصص محارم

سحاق الام وبناتها قصص سكس سحاق