نيك محارم مع اختي سكسي حار

 

اسمي رامي 16سنة واختي هيفاء24سنة علاقتي بها زي اي علاقة بين أخ واخته لحد جاء اليوم الي تغيرت فيه جميع المفاهيم أنا وبحكم سن المراهقة كنت بتفرج وأشوف السكس عبر النت للمتعة والاكتشاف واليوم ده بالذات انصدمت بس بمتعة شديدة لما كنت لوحدي بالبيت أخذت اللاب عشان اتسلى شوية لقيت الفايس بتاع هيفاء شغال شو هذا صور وفديوات سكس ازبار واكساس رهيبة ورساءل غرامي فاجر مع واحد أسمه توفيق بيدلعها وبقول كلام سكسي زي وحشني الكتكوت وزبي مولع عشان الهرم الحلو بتاعك وصورة أول رهيب طول وعرض وهي بارد عليه وحشني الوحش بموت فيه آخر مرة وهو بيدخل طيزي كان بجنن اه وهو رد عليها ده من حلاوة شفايفك ورقة لسانك لما بترضعيه وأنا ادور من صفحة لصفحة لقيت صورة لاختي هيفاء ملط جسمها فاجر وسكسي رهيب بززها كبيرة وحلماتها حمراء كس منتف وردي منفوخ فخاذ بيضاء بتلمع ورجليها حلوة اوي زبي كان حيطير من مكانه ولقيت فيديو وهي تداعب فيه جسدها بتفتح رجليها وترفعهم لفوق وبتلعب في كسها وتتاوه وهي واقفة بتحرك طيزها الفاجر مرمرم وكان راسمة على وسطها فراشة زي بتوع أفلام البورنو وتقول شو رايك عجبتك اه لو كان زبك هنا كنت ركبت عليه ياه شو وحشني الوحش وهو بقطر لبن أنا هيك وسمعت صوتها وهي بتدخل سبت اللاب وتطلعت وكنت هائج عالاخر وهي بصتلي وعدت تقول هو انت مش على بعضك ليه ودخلت الحمام فرغت شهوتي وأنا بتخيل توفيق وهو بنيك هيفاء وبالليل واحنا بالصالون جت هيفاء تسطحت فوق الكنبة واللاب بحجرها ياه دي صحيح حلوة بشكل بتطلع فيها رجليها بتجنن معرية ركبها وجزء من فخاذها زي الشهد وهي تتصفح وتبتسم والتفتت لي تقول تعرف يا رامي بكرة بالليل حنروح نسهر فيه حفل زواج لاخ صاحبتي قلت طيب نروح ومن بكرة الصبح وهيفاء اختي بتجهز حالها وكانها هي العروس لين المساء طلعت وكاني بشوفها لاول مرة تنورة قصيرة فوق الركب مزينة رجليها بخلخال وكعب عالي زدها حلاوة مكشوفة اليد زي الشهد وأنا فظلت اتطلع فيها وبقول آبه ده كله ايه الحلاوة دي وهي ردت علي عجبتك قلت اوي اوي دنت حلوة بشكل وهي ضحكت يبقى أكيد حعجب الكل قلت دنتي حتجننيهم لين رن الموبايل بتعها فتحت الخط تقول حنزل حالا طلعنا لقيت سيارة راسية ورجل واقف سلمت عليه تقول ازيك يا توفيق بخير وهو كان بيتطلع فيها وهو بسلم علي قلت ده هو بقى الي بنيك فيها ومشبعها زب هنيالك يا عم توفيق ماهي هيفاء صحيح جسمها فاجر بتاع نيك طلعت من الخلف هيفاء بجانبه وطول الطريق بيحكو بشويش ويبتسمو لبعض وصلنا للفرح بس هو نزلنا بعيد شوية وكان بيحكي معاها وهي تقول طبعا حنروح بينا بعدين دخلنا المنزل وكان الكل بينظر ليها وهي ولا على بالها تمشي بدلال طيزها بتهتز وصدرها بيرج وجلست حتى اني سمعت وحدة ست تقول لمرافقتها بصي هنيك وتطلعي في الجمال والحلاوة والرشاقة ردت الاخرى دي عسل بتجنن وراحت اختي بترقص والتنورة بتهتز بتكشف فخاذها والست تقول ياه دي فرسة وشبقانة عايزة واحد جامد بركبها والآخرة تقول أن كانت متزوجة

فيلم سكسي - نيك مصري محارم - سكس بنات عربية - تحميل سكس زوجات - نيك محارم العرب - سكي امهات امريكي - بورنو عربي ساخن - سكسي ناعم - نيك ام وبنتها - تحميل افلام سكسكي - تحميل افلام سكس - سكسي بزاز كبيرة - سكس زوجة الاب

يكون في عونه دي باين عليها مبتشبعش نيك وان كانت مخطوبة شو حيصبره دي بتتاكل آكل حتى بصي دي عليها وسط جامد اوي ياه يخرب حلاوتها بتهوس لصيت لقيت توفيق ده بتابعها وهي كل مرة بتطلع فيه وتلعب بشعرها وكان فيه اشارات بينهم لين خلصت السهرة مشينا شوية وهو لحق ركبنا السيارة وروحنا واول ما وصلنا قالت هيفاء شو يا رامي هو انت حتسيب توفيق يروح من غير ما يدخل يشرب حاجة وأنا فهمت وانها عيزاه بشدة وتمحن شديد قلت ازاي لا ميصحش افضل معانا وهي بتضحك وأنا بقول دي فرصة حلوة عشان أستمتع لمشاهدة نيك دخلنا البيت نزعت الكعب العالي وليست شبشب وراحت تجيب عصير فواكه وتقول أشرب ياتوفيق ماانت باين عليك عطشان وهو بيتطلع فيها وانتي كمان ردت عليه بغنج ودلع لإلا أنا حشرب بعدين الحليب عشان ارتاح وأربح اعصابي وهو بقول طبعا احسن شي هو الحليب خصوصاً لما يكون سخن وهي بتضحك وكمان حلو فضلت شوية وقمت واستاذنت منهم عشان ارتاح وتوفيق قال ما لسة بدري وهيفاء بتغمز آبه سيبو ده من البارح وهو تعبان وطيت عليها وقلت ده هو كمان تعبان خالص وانتي متشربيش كتير حليب عشان يعملك مغص ورحت وكنت في هيجان تام وهيفاء طفت النور بس التلفاز كان شغال استنيت شوية وطلعت اتلصص سمعت هيفاء تقول وحشتني اوي اوي وهو بقول يا روح زبي دنا حتجنن علبكي قربت اكثر لقيت شفايفهم ملتصقة وهو بيلعب في شعرها لين خذها وجلست في حضنه ببوس فيها وبيلعب في فخاذها لين راحت تنزع في التنورة وهو نزع حمالة الصدر وراح يرضع في بززها وهي تتاوه وتوحوح وبمسح على ظهرها خذها في حضنه ووقف بيها وهي على طول نزلت على ركبها تحسس على وله وتقول اه وحش بحبك اطلع عشان تعطيك بوسة وطلع زبه طويل وتخين اوي وهي بدأ تحلب فيه بيدها وقربت عليه وراحت الحي فيه من فوق لتحت لحد الحصيتين وتعضض فيه وتوفيق بيتاوه وهي بترضع فيه لين مسكها وقفت ونزل هو نوع كلسونها وراح يلعق كسها وهي بتعيط دخيلك يا توفيق بشويش وهو بيلحس كسها وبيعصر طيزها لين خلاص تعبت وبدأ تسترخي وتسطحت وهو خذ يبوس ويبعث صوابع رجلبها بقول حلوة عسل قشطة بتجنن وهي بتنتفظ أوف اح وراح يلحس فيها من فخذها وهي خلاص تمحنت عالاخر وهو حط زبه على اشفار كسها وهيفاء تقول يخرب حلاوة زبك سخن اوي اه بجنن زبك بهوس وتوفيق بقول كسك احلى وجسمك بجنن اه أوف اممممه حضنها وخذها ووقف وهي فتحت رجليها وشبكتهم وراء ظهره وهو حط زبه بخرم طيزها الفاجر وبدأ ينيك فيها وهي تعيط تنزل وتطلع الزب شغال بطيزها وبيرضع بززها لين تعب خلاص نزلها وهي فلقست وجاء من الخلف ركبها بنيك الطيز وليضرب فيها وهي تصبح كمان اكثر نيك طيزي دي بتاكل وتعشق الزب التخين مسكها من شعرها وبقول انتي فرسة وهي تعيط نيك الفرسة تعبانة عيزة حليب زبك وهو زاد في وتيرة النيك لين قال بحبك موت ياه دنا وكاني أول مرة بنيكك وهي تقول نيكك حلو اضرب كمان اكثر وهو صاح واو اه اه أوف وكبيس عليها بيعصر زبه جوة وهي تقول مطلعوش لحد ما طيزي أشرب كل الحليب وأنا قذفت في الشورط لين خلاص هديت وارتمت في حضنه تبوس فيه وتحسس على صدره وتقول اه لو كنت مفتوحة كنت خليت الزب ده على طول جوة كسي وهو رد عليها كفاية علي جسمك الرهيب وطيزك دي وكمان انتي بترضعي كويس وهي بتضحك تعرف يا توفيق أنا رامي شاف كل حاجة على الفايس بتاعي وهو رد بسرعة وشو عمل وهي تبسمت ولا حاجة ده عيزك تفشخ اخته نيك وتشبعها زب ويمكن دلوقتي هو بيتفرج علينا ومسكت يده تقول تعال عالحمام عيزاك تنكني تحت الدش واركب زبك أنا الليلة مش حسيبك لحد ما الزب ده ينشف ويرفع الراية البيضاء ولو ما شبعتش حتنكني بلسانك وهو بقول هو انتي مبتشبعيش خالص وهي ردت دنا على طول متمحنة وشبقة وبحب النيك كتير وبعشق زبك ده رغم أنه تخين وطويل بحبه يفشخني خذها بحضنه وبالحمام كنت بسمع اهاتهم وتمحنهم وصوت ارتطام الحصيتين بطيزها وهو بقول اه لو ما كنتش متزوج كنت وهي ردت عليه حتنيك كسي وتفتحني منا أول متزوج حيكون الزب ده بكسي على طول لاني مش حلاقي زي زبك خالص وكمان حكون دائما من غير كلسون عشان بحب اتناك في كل لحظة

xnxx - سكس - افلام سكس حيوانات - تحميل سكسي - xnxxسكس مترجم - سكس - صور سكس  

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

طيز الام تهيج زب ابنها قصص سكس محارم امهات

دكتور ينيك ام مصرية امام ابنها قصص محارم

سحاق الام وبناتها قصص سكس سحاق